+48 601 983 817
justynatrzeciakgorzelanna@gmail.com
justynaniemiecki.pljustynaniemiecki.pl
  • O mnie
    • To ja Justyna
    • Mój You Tube
  • Zakorzeniona Nadzieja
  • Sklep
  • Blog
    • Nauka niemieckiego
      • Czytanie
      • Gramatyka
      • Kultura
      • Matura
      • Mówienie
      • Pisanie
      • Słownictwo
      • Słuchanie
    • Sposoby na naukę
  • Niemiecki Online
    • Nauka niemieckiego online
    • Lekcje próbne online
    • 0
Back
  • O mnie
    • To ja Justyna
    • Mój You Tube
  • Zakorzeniona Nadzieja
  • Sklep
  • Blog
    • Nauka niemieckiego
      • Czytanie
      • Gramatyka
      • Kultura
      • Matura
      • Mówienie
      • Pisanie
      • Słownictwo
      • Słuchanie
    • Sposoby na naukę
  • Niemiecki Online
    • Nauka niemieckiego online
    • Lekcje próbne online
    • 0
  • Home
  • Blog
  • mówienie
  • Karty Story Bits na lekcji Wirtschaftsdeutsch

mówienie

16 cze

Karty Story Bits na lekcji Wirtschaftsdeutsch

  • In mówienie, nauka niemieckiego, niemiecki B1, niemiecki B2, słownictwo, sposoby na naukę, Zajęcia indywidualne
Karty Story Bites na lekcji Wirtschaftsdeutsch

Od kilku miesięcy jestem szczęśliwą posiadaczką kart Story Bits. Ich użycie jest wielorakie, począwszy od mówienia, rozgrzewek na lekcji, po tematy gramatyczne, a na języku biznesowym Wirtschatsdeutsch kończąc. 

Story Bits to talia 54 kart, na których znajdują się przepiękne obrazki. To uniwersalne narzędzie można wykorzystać na zajęciach z młodzieżą oraz dorosłymi, korzystam z nich na moich lekcjach online. Uwielbiam te karty za ich prostotę, różnorodną tematykę (można pokombinować z kilkoma kartami i układać historyjki w różnych formach czasowych). 

Karty Story Bits na lekcji Wirtschaftsdeutsch

Ostatnio skorzystałam z kart na zajęciach biznesowych. Omawiałam z klientem tematykę reklamacji po niemiecku i karty okazały się niezawodne:) 

Karty Story Bites na lekcji Wirtschaftsdeutsch

Przygotowałam dla mojego klienta kilka różnorakich sytuacji (dotyczących reklamacji), jego zadaniem było odnieść się do każdej z nich:

  1. Pracownik miał rozmowę z rozżalonym klientem, który w dość emocjonujący sposób złożył reklamację butów za 1000 euro. Opisz, co czuje teraz pracownik, co może zrobić, aby zredukować stres po spotkaniu z niezadowolonym klientem. 
  2. Jesteś pracownikiem firmy Zalando, chciałbyś pójść do domu, jednak pół godziny przed zakończeniem pracy dowiadujesz się, że musisz przeprowadzić trudną rozmowę z niezadowolonym klientem, który przed tygodniem złożył reklamację, a do dnia dzisiejszego nikt się tym nie zajął. Co powiesz klientowi? Zastanów się, jakich argumentów możesz użyć. 
  3. Co spowodowało, że pracownik/pracownicy jest/są zestresowani/w złych nastrojach? 
  4. Co czują ludzie, którzy pracują w dziale obsługi klienta lub w dziale zajmującym się przyjmowaniem reklamacji? 
  5. Pracownik odmówił przyjęcia reklamacji na sprzęt AGD o wartości 4000 euro, teraz ma nieprzyjemności względem szefa. Opowiedz, jakie konsekwencje wyciągnie szef, jak pracownik uargumentuje swoją postawę, jakie skutki może mieć nieprzyjęcie reklamacji i co zrobi klient? 
  6. Pracownicy działu obsługi klienta, którzy przyjmują reklamacje, są obciążeni zbyt dużą ilością obowiązków. Dotknął ich syndrom Burnout. Co powinni zrobić? Z kim powinni porozmawiać? 
  7. Czeka Cię rozmowa z klientem, który chce wnieść reklamację na obsługę online. Dowiedz się od klienta, z jakiego powodu chce wznieść reklamację, czego oczekuje, jak długo współpracuje z Twoją firmą. Zaproponuj możliwe rozwiązanie problemu. 

Tags:reklamacjareklamacja po niemieckusytuacyjkasytuacyjki
  • Share:
Justyna Trzeciak-Gorzelanna
Cześć! Mam na imię Justyna, z wykształcenia jestem filologiem germanistyki. Chciałabym zarazić Cię moją pasją do języka niemieckiego. Od wielu lat zajmuję się nauczaniem online zarówno dzieci, młodzieży, jak i osób dorosłych. Prowadzę również konsultacje biznesowe, o których możesz przeczytać na mojej stronie. Obecnie pracuję nad poszerzeniem mojej oferty online.

Zostaw Komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Poznaj mnie!

Cześć! Mam na imię Justyna, z wykształcenia jestem filologiem germanistyki. Moją przygodę z językiem niemieckim zaczęłam już w gimnazjum i mam nadzieję zarazić Cię moją pasją. Od wielu lat zajmuję się nauczaniem online, a obecnie pracuję także nam własnym produktem.

Najpopularniejsze wpisy

Szukaj na stronie

Wspieram powstanie książki

Z MIŁOŚCI DO ŻYCIA 🧡 (STAWIAM KAWĘ)

Wydanie tej książki to ogromne wyzwanie emocjonalne — i finansowe.
Jeśli czujesz, że to, co tworzę, ma wartość i chcesz mnie wesprzeć w tej drodze, możesz postawić mi symboliczną kawę lub przekazać drobną kwotę, która pomoże pokryć koszty druku, oprawy graficznej i całego szeregu działań redaktorskich.

Dziękuję z całego serca za każdą cegiełkę .

Z miłością i wdzięcznością,
Justyna

Kategorie na blogu

Zostańmy w kontakcie

+48 601 983 817

justynatrzeciakgorzelanna@gmail.com

Staniew 76, 63-720 Koźmin Wlkp

Przydatne Linki

  • Niemiecki przez Google Meet
  • Lekcje próbne online
  • To ja Justyna
  • Blog
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin sklepu

Social Media

  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube

Newsletter

Zapisz się na Newsletter aby otrzymywać najnowsze informacje ze strony. Obiecuję Ci zero spamu

Copyright 2018 Justyna Trzeciak-Gorzelanna by IBB.MEDIA.

  • Home
  • To ja Justyna
  • Kontakt